LIMBAJUL FORMELOR

Personalizeaza exteriorul dupa preferintele tale si alege combinatiile de culori care ti se potrivesc pentru ramele farurilor, ale stopurilor si carcasele oglinzilor laterale.

MiTo este primul model inspirat de 8C Competizione – un simbol al stilului si tehnologiei Alfa Romeo – de la care imprumuta o serie de caracteristici distincte: forma specifica a geamurilor laterale, constructia din trei elemente “trilobo” a spoilerului fata si forma farurilor si a stopurilor cu LED.

In jurul farurilor si al stopurilor gasim o tusa personala, constand intr-o grila fabricata dintr-un compozit colorat, care creeaza un efect de eyeliner si subliniaza personalitatea si caracterul lui MiTo.

INTERIOR AGRESIV SI INDRAZNET

Bordul si scaunele caracteristice modelelor Alfa Romeo reprezinta exprimarea suprema a stilului italian, primitor, dar in acelasi timp sportiv, cu materiale de inalta calitate si atentie obsesiva la detalii. Scaunele cu sustinere excelenta si finisajele sunt un etalon in segment.

Inima Alfa Romeo MiTo este reprezentata de motoarele care combina agilitatea si costurile reduse de intretinere.

  • 3 motoare pentur soferii incepatori: benzina, de 70 si 78 CP sau diesel JTDm de 85 CP, dar si noul motor TwinAir Turbo Euro 6 cu 105 CP.
  • motoare turbo pentru cei care cauta spiritul pur al curselor de masini: MultiAir de 140 CP si JTDm diesel de 120 CP. Plus varianta GPL care mentine intact spiritul Alfa.

Pentru a mentine emisiile si consumul la un nivel scazut, MiTo beneficiaza de:

• Start & Stop: acesta poate opri si porni masina automat in cazul stationarii in trafic, dar poate fi dezactivat oricand de catre sofer;
• Indicator de schimbare a treptei: acest sistem ii sugereaza soferului cand sa schimbe treapta de viteza pentru optimizarea eficientei motorului, printr-un semnal luminos activat pe instrumentarul de bord.

 

BENZINA

Incepand cu motoare aspirate cu cilindree mica si performante extraordinare pentru soferii incepatori, Alfa Romeo ofera cea mai avansata gama de propulsoare pe benzina din segment.

TWINAIR

0.9 TwinAir Turbo Euro 6/ 105 CP

Un motor revolutionar extrem de versatil, care ofera performante efervescente si emisii scazute in functie de stilul de condus.

Ultimul cuvant in ingineria auto in materie de tehnologie, performanta si caracter eco, demonstrate de castigarea prestigiosului premiu Best New Engine 2011. O combinatie de tehnologie MultiAir si dinamica fluidelor optimizata pentru obtinerea unei eficiente maxime: putere, flexibilitate extraordinara si raspuns prompt. Cele mai scazute emisii de CO2 comparat cu motoarele pe benzina din clasa sa, gratie interactiunii dintre Alfa DNA si sitemul Start&Stop.

ALFA MULTIAIR

Aceasta tehnologie deschide o noua era pentru motoarele pe benzina, controland admisia de aer in motor direct la nivelul cilindrilor, in functie de cerintele motorului.

  • Cu 10 pana la 30% mai multa putere si 15% mai mult cuplu la viteze reduse
  • Admisie imbunatatita cu 12%, consum si emisii scazute cu pana la 10%

SPECIFICATII TEHNICE

1.4 benzina 70 CP: Cilindree 1368 cm3 – Cuplu maxim: 115 Nm (11.7 Kgm) la 3000 rpm – Viteza maxima: 160 km/h – 0-100 km/h: 14.0 sec. – Consum mixt l/100 km: 5.8 – CO2 g/km: 134 – Norma de Poluare: Euro 5 

1.4 benzina 78 HP: Cilindree: 1368 cm3 – Cuplu maxim: 115 Nm (11.7 Kgm) la 3000 rpm – Viteza maxima: 165 km/h – 0-100 km/h: 13.0 sec. – Consum mixt l/100 km: 5.6 – CO2 g/km: 130 – Norma de Poluare: Euro 5 – Start & Stop standard 

0.9 Turbo TwinAir 105 CP: Cilindree: 875 cm3 – Cuplu maxim: 145 Nm (14.8 Kgm) la 2000 rpm – Viteza maxima: 184 km/h; – 0-100 km/h: 11.4 sec. – Consum mixt l/100 km: 4.2 – CO2 g/km: 99 – Norma de Poluare: Euro 6 – Start & Stop standard

1.4 Turbo TwinAir 135 CP/TCT: Cilindree: 1368 cm3 – Cuplu maxim: 206/230 Nm (21.0/23.4 Kgm) la 1750 rpm – Viteza maxima: 207 km/h – 0-100 km/h: 8.4/8.2 sec. – Consum mixt l/100 km: 5.6/5.5 – CO2 g/km: 128/126 – Norma de poluare: Euro 5 – Start & Stop standard

DIESEL

JTDM

Deschide capota si descopera a doua generatie de motoare diesel JTDm, o dezvoltare a sistemului Common Rail.

Combustia a fost optimizata pentru rezultate excelente in ceea ce priveste consumul, emisiile, zgomotul si manevrabilitatea. 

Fiabilitate de top care ofera intervale de service de 35.000 km.

GPL

Un motor GPL cu 120 CP reali. Motor agil, fiabil si plin de resurse, instalat si garantat de Alfa Romeo.

Reduce drastic noxele si emisiile de CO2.

Masina poate fi conduse oriunde, chiar si in zonele cu restrictii de trafic.

Ofera o autonomie totala de peste 1,200 km (benzina si GPL).

Motorul 1.4 Turbo bi-combustibil si motorul GPL asigura acelasi nivel de cuplu, putere si fiabilitate caracteristica motoarelor pe benzina, oferind in acelasi timp costuri mai reduse de intretinere si emisiile mai scazute fata de versiunea echivalenta pe benzina.

Alimentarea motorului se face cu ajutorul unui sistem Multipoint, care face din schimbarea dintre benzina si GPL o actiune imediata si imperceptibila. Motorul este initial alimentat cu benzina iar trecerea la GPL se face automat, fara ca performantele in materie de acceleratie si raspuns al motorului sa fie afectate.

Intrerupatorul special amplasat pe tunelul central va ofera libertatea de a alege tipul de combustibil folosit de masina. Doua rezervoare garanteza o autonomie de 1.200 km. Motorul este alimentat automat cu benzina atunci cand rezerva de GPL s-a epuizat.

ALFA D.N.A.

Derivat din experienta brandului in motorsport, Alfa D.N.A. este selectorul exclusiv Alfa Romeo care schimba modul de condus prin modificarea parametrilor motorului, franelor, directiei, cutiei de viteze, suspensiei si pedalei de acceleratie, adaptand astfel perfect performanta masinii la stilul de condus al soferului, dar si la conditiile de drum.
Functioneaza simplu si intuitiv: tot ce trebuie sa faceti este sa miscati selectorul amplasat langa schimbatorul de viteze.

• In modul sport Dynamic, sistemul electronic de control al tractiunii intervine mai discret, motorul si franele raspund mai prompt in timp ce directia se intareste, devenind mai directa si mai sportiva;

• Cand selectorul este cuplat in pozitia Natural adecvata deplasarii urbane, sistemul optimizeaza consumul de combustibil pastrand o setare neutra a functiilor masinii;

• Cand aderenta este limitata, puteti selecta modul All Weather. Acesta permite interventia timpurie a sistemelor electronice de siguranta pentru a redresa masina.

Pre-fill
In modul Dynamic, Giulietta foloseste functia Pre-fill – un sistem nou care foloseste functiile VDC pentru a oferi cel mai bun raspuns posibil in momentul in care soferul franeaza. Cand unitatea de control detecteaza o situatie periculoasa care necesita franare rapida, sistemul de franare este presurizat cu cateva momente inainte ca soferul sa apese pedala de frana, pentru garantarea celui mai bun raspuns al sistemului si pentru reducerea distantelor de franare.

ALFA T.C.T.

Alfa TCT este transmisia automata cu dublu ambreiaj uscat dezvoltata de Alfa Romeo, ce consta in doua cutii de viteze legate in paralel care permit cuplarea unei trepte de viteza in timp ce actuala treapta este in continuare activa. Alfa TCT garanteaza un condus confortabil si senzatii sportive, care depasesc cu mult oferta unei transmisii automate traditionale.

Placerea condusului

Schimbari rapide de trepte atat in modul automat cat si in cel secvential, cu padele amplasate pe volan.

Confort

Tractiunea este livrata progresiv si continuu in orice situatie, fara pierderea de cuplu tipica asociata transmisiilor automate traditionale si cutiilor de viteze manuale.

Eficienta

Consumul si emisiile sunt mai mici in comparatie cu aceleasi versiuni de motorizare echipate cu transmisii manuale.

INFOTAINMENT

Blue&Me

Blue&Me este compatibil cu majoritatea telefoanelor mobile cu Bluetooth existente pe piata si poate fi updatat pentru a fi compatibil cu noile standarde si modele de telefon. Pentru a afla mai multe despre Blue&Me, functiile si compatibiliatea acestuia, accesati site-ul Blue&Me www.blueandme.net. Acesta contine informatii utile pentru utilizatori, update-uri de soft si o sectiune FAQ.

Radio Nav Uconnect5’’ 

Iti doresti sa te conectezi la muzica ta preferata si sa ai totul sub control. De aceea, MiTo iti ofera Uconnect, sistemul de infotainment incorporat care combina un sistem de sunet de top cu o selectie bogata de functii si servicii multimedia. Aceasta poate fi operat cu o simpla atingere de deget sau vocal, gratie ecranului tactil de 5 inci si recunoasterii vocale. Pe langa functiile Uconnect 5″ Radio, cu Uconnect 5″ Nav puteti accesa cea mai noua tehnologie de navigatie disponibila pe piata:

• sistem de navigatie dezvoltat in parteneriat cu TomTom pentru navigare simpla si intuitiva asistata de un ecran tactil si recunoaster vocala

•  folosirea unui canal TMC (traffic mesage channel) pentru informatii in timp real despre trafic

•  sistemul Advanced Lane Guidance va ajuta sa navigati prin cele mai complexe jonctiuni si intersectii

• ofera alerte cu privire la radarele fixe precum, inclusiv pozitia acestora si viteza medie pe acele portiuni

• multumita functiei IQ Routes, sistemul de infotainment calculeaza ruta optima cu ajutorul vitezelor medii masurate in timp real

Sistem Audio Bose

Sistemul Audio Bose garanteaza o calitate acustica exceptionala pentru toti pasagerii, in toate conditiile de condus.

Sistemul Hi-Fi are peste 500 de wati si ofera o configuratie acustica bazata pe difuzoare principale care se alatura unui subwoofer cu amplificator digital cu 8 canale pentru sunete joase si o boxa centrala amplasata in bord, pentru o acustica echilibrata.

Fie ca ascultati sunete de chitara sau prestatia unei orchestre, sistemul audio Bose va va oferi emotii similare cu cele traite in timpul unui concert live. Reproducerea realista, cu note inalte de claritatea cristalului si note joase bogate, permit ca sunetul sa-i invaluie pe cei aflati in habitaclu, oferind senzatia unui spatiu mult mai mare, pentru ca sistemul audio este special conceput pentru interior. Pentru o experienta sezoriala unica, s-a optat pentru un procesor de semnal care modifica permanent notele joase pentru a asigura claritate la orice volum, in timp ce un circuit activ de egalizare genereaza o tonalitate optima pe intregul gamei audio, eliminand distrosionarile neplacute la volum ridicat sau in cazul unor piese extrem de dinamice.

MECANICA

Agilitate, precizie, confort
Gratie suspensiilor MacPherson fata si suspensiei spate cu bara de torsiune. Doua solutii care si-au dovedit eficienta in timp, folosite pe un model compact precum MiTo, garanteaza distractie fara limite si siguranta maxima.

Alfa Adaptive Suspension
Standard pe versiunile cu motoare de performanta – precum MultiAir Turbo cu 135 si 170 CP, dar si JTDm cu 120 CP. Foloseste amortizoare cu raspuns variabil. Multumita supapei de by-pass, acestea imbunatatesc confortul si raspunsul la solicitari, mentinand un control excelent al dinamicii masinii.

Alfa Active Suspension
Disponibila pe MiTo Quadrifoglio Verde. Acest sistem electronic de preluare a socurilor schimba activ si constant raspunsul sasiului in functie de conditiile de drum si de nevoile soferului. Lucreaza cu Alfa D.N.A. si alte dispozitive electronice on-board.

SIGURANTA

MiTo inspira distractie pura dar si siguranta. Urmatoarele echipamente sunt oferite standard indiferent de motorizare: • 7 airbag-uri • Tehnologie SBR (Seat Belt Reminder) • Dispozitiv anti-soc in caz de impact, amplasat in fiecare scaune • Centuri de siguranta fata cu duba pretensionare • Volan reglabil • Stopuri cu LED pentru o mai buna vizibilitate a vehiculului.

Sistem de franare
Sistemul de franare hidraulic asistat electric disponibil pe Alfa Romeo MiTo este format din doua circuite independente care lucreaza concomitent pentru livrarea unei franari rapide si progresive si distante de franare mai scurte.

ABS cu EBD
Pe langa sistemul de franare care se comporta excelent, Alfa Romeo MiTo dispune si de un sistem ABS, cel mai sofisticat disponibil pe piata. Sistemul ABS include si functia EBD (Electronic Brake Distribution), care distribuie forta de franare catre cele patru roti pentru a evita blocarea rotilor si in acelasi timp, garanteaza controlul total al masinii in orice conditii.

Electronic Q2
Afla Romeo MiTo mai dispune si de noul sistem Electronic Q2 care reproduce un diferential auto-blocant pentru comportament excelent in viraje si deci o crestere a sigurantei in timpul reprizelor de condus sportiv in conditii de aderenta redusa.

VDC (Vehicle Dynamic Control)
 Intrepretarea Alfa Romeo in ceea ce priveste un sistem ESP (Electronic Stability Program) intervine in conditiile in care masina este dusa la limita, cand stabilitatea este in pericol, si ajuta soferul sa recapete controlul asupra masinii.

Un dispozitiv sportiv, creat in spiritul adevaratelor modele Alfa Romeo, sistemul VDC ofera stabilitate excelenta si permite soferului libertate totala in manuirea masinii in conditii normale, intervenind prompt doar in cazul in care situatie este pe cale sa devina critica.

ASR (Anti Slip Regulation)
Parte integrala a sistemului VDC cu rol de optimizare a tractiunii la orice viteza cu ajutorul franelor si al motorului.

HBA si Hill-holder
Dotarile de pe Alfa Romeo MiTo sunt completate de sistemul HBA, dispozitivul de asistenta a franei hidraulice care creste automat presiunea in circuitul hidraulic al sistemului de franare in situatii de franare de urgenta. Sistemul Hill-holder mentine franele actionate vreme de cateva secunde atunci cand masina pleaca din rampa, facilitand un demaraj lin si evitand alunecarea in spate a masinii.

MSR
Sistemul MSR evita calarea motorului si adapteaza frana de motor in functie de situatie.

CBC (Cornering Brake Control)
Sistemul CBC este activat atunci cand cel de la volan franeaza in curba. in acest caz, presiunea este transmisa individual pe fiecare roata pentru a mentine stabilitatea vehiculului, reducand subvirarea si supravirarea.

DST (Dynamic Steering Torque)
Aceasta functie integreaza directia electrica in functionarea sistemului VDC. Acest sistem activ de directie electrica imbunatateste siguranta si manevrabilitatea.

Indiferent de conditiile de condus, directia electronica ii sugereaza soferului manevra corecta care trebuie executata pentru a beneficia de aderenta excelenta si siguranta maxima.

ALFA SI MEDIUL INCONJURATOR

MiTo si mediul

Performante de top, costuri de intretinere reduse si emisii scazute. Toate sunt posibile datorita motoarele de top si a dispozitivelor electronice de ultima generatie. Toate versiunile ofera variante de motorizare excelente:

  • Benzina, prin revolutionarul motor MultiAir, care desi atinge valori mari de putere, asigura o reducere cu pana la 10% a emisiilor si a consumului in comparatie cu motoarele conventionale, iar gama este completata cu noul motor TwinAir Turbo Euro 6 cu 105 CP, extrem de versatil si permisiv in ceea ce priveste performanta efervescenta si emisiile reduse, in functie de stilul de condus;
  • Diesel, prin motorul 1.3 JDTm cu 85 CP, cea mai buna solutie in ceea ce priveste raportul putere/consum: un motor care poate atinge un cuplu maxim de 200 Nm la 1.500 rpm, cu un interval de service extins pana la 35.000 km; se remarca drept cel mai “verde” motor diesel din segment, cu emisii de CO2 sub 90 g/km;
  • GPL, singurul motor turbo din gama care ofera 120 CP reali; un propulsor agil, fiabil, instalat si garantat de Alfa Romeo pentru reducerea drastica a noxelor si a emisiilor de carbon dar si pentru autonomia totala de 1.200 km (benzina plus GPL).

Mai mult, toate motoarele din gama ofera sisteme electronice care contribuie la reducerea emisiilor si consumului de combustibil:

  • Start&Stop: sistemul care gestioneaza oprirea si repornirea automata a masinii in timpul opririlor din trafic;
  • Indicatorul de schimbare a treptei: acesta sugereaza soferului cand sa efectueze schimbarea treptei de viteza, pentru a optimiza eficienta si a reduce consumul;
  • D.N.A.: sistemul care permite alegerea celui mai eficient mod de condus adaptat la stilul de condus si la conditiile de drum.