ARMONIE PERFECTA

Partea frontala redesenata este innobilata de o grila restilizata, o evolutie a emblemei clasice Alfa Romeo. Farurile generoase cu LED, impreuna cu farurile de ceata integrate in bara fata ofera o simetrie perfecta si fac din Giulietta o prezenta magulitoare si dominanta in acelasi timp.

Profilul masinii se varsa in liniile laterale musculoase, pana in punctul de intersectie cu spoilerul aerodinamic si inconfundabilele blocuri optice spate cu tehnologie LED. Forta si suplete la exterior, rafinament la interior. Cu liniile subtile care se intind de-a lungul bordului, habitaclul oferit de Giulietta reprezinta apogeul stilului consacrat Alfa Romeo.

Interiorul insonorizat perfect indeamna pasagerii la relaxare, gratie celor cince scaune confortabile si primitoare, imbracate in piele. Fiecare detaliu reflecta personalitatea sportiva si agresiva a noii Giulietta, de la cusaturi si pana la noile profile de bord, asortate cu interioarele portierelor, volanul cu trei spite si insertiile centrale din aluminiu, inspirate din emblema Alfa Romeo. Comenzile de pe bord sunt concepute pentru un control impecabil al functiilor masinii, fara a distrage atentia soferului, placerea condusului devenind si mai intensa.

BENZINA

SPECIFICATII TEHNICE

1.4 Turbo MultiAir 150 CP: Nr. cilindri: 4, in linie – Putere: 110 kW (150 CP) –  Cuplu Nm – rpm: 230 – 2250 – Transmisie: manuala, 6 trepte – Capacitate cilindrica (cm3): 1368 – Viteza maxima (km/h): 210 – 0-100 km/h (s): 8.2 – Consum: Urban (l/100km): 7.4 – Extraurban (l/100km): 4.4 – Combinat (l/100km): 5.4 – Emisii CO2 g/km: 127 – Norma de poluare: Euro 6.

1.4 Turbo MultiAir 170 CP: Nr. cilindri: 4, in linie – Putere: 125 kW (170 CP) –  Cuplu Nm – rpm: 250 – 2500 – Transmisie: manuala, 6 trepte – Capacitate cilindrica (cm3): 1368 – Putere maxima kW (CP-EC) la rpm (DYNAMIC): 215 (125) la 5500 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (DYNAMIC): 230 (23.4) la 2250 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (DYNAMIC): 250 (25.5) la 2500 rpm – Viteza maxima (km/h): 218 – 0-100 km/h (s): 7.8 – Consum: Urban (l/100km): 7.6 – Extraurban (l/100km): 4.6 – Combinat (l/100km): 5.7 – Emisii CO2 g/km: 131 – Norma de poluare: Euro 6.

Un amalgam de tehnologie, care imbina performantele de inalt nivel cu cel mai scazut consum si cu cele mai reduse emisii din clasa. Un propulsor plin de viata si elastic, echipat cu sistem Start&Stop, care ofera consumuri si emisii similare unui motor diesel in aceeasi varianta de putere (5,7 l/100 km in ciclul combinat si 131 g/km emisii CO2).

1.4 Turbo Petrol MultiAir 170 CP TCT: Nr. cilindri: 4 – Capacitate (cm3): 1368 – Putere maxima kW (CP-EC) la rpm (DYNAMIC): 125/170 at 5500 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (NORMAL): 230 (23.4) la 2250 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (DYNAMIC): 250 (25.5) la2500 rpm – Viteza maxima (km/h): 218 – 0-100 km/h (s): 7.7 – Consum: Urban (l/100km): 6.6 – Extraurban (l/100km): 4.3 – Combinat (l/100km): 5.1 – Emisii CO2 g/km: 119 – Norma de poluare: Euro 6.

Eficienta motorului 1.4 Turbo MultiAir cu 170 CP intalneste transmisia automata TCT de la Alfa Romeo. Parteneriatul tehnic dintre cele doua elemente ofera tot ceea ce este mai bun in materie de performante, consum de combustibil si emisii scazute, cu imbunatatiri clare fata de versiunea cu transmisie manuala.

1.8 Turbo Benzina 240 CP TCT: Nr cilindri: 4 – Capacitate (cm3):  1750 – Cuplu maxim (CP-EC) la rpm : 340 (34,6) la 2000 rpm – Top Speed (km/h): 244 – 0-100 km/h (s): 6,6 – Consum: Urban (l/100km): 9,8 – Extraurban (l/100km): 5,3 – Combinat (l/100km): 7,0 – Emisii CO2 (g/km): 162 – Norma de poluare: Euro 6.

Gratie materialelor ultra-usoare, precum aluminiul, si multumita combinatiei dintre transmisia automata Alfa TCT si sistemul Launch Control, acest motor ii permite versiunii Giulietta Quadrifoglio Verde sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 6,6 secunde.

DIESEL

SPECIFICATII TEHNICE

1.6  JTDM 105 HP: Nr. cilindri: 4, in linie – Putere maxima: 77 kW (105 CP) –  Cuplu Nm – rpm: 320 – 1750 – Transmisie: 6 trepte, manuala – Capacitate (cm3): 1598 – Putere maxima kW (CP-EC) la rpm (DYNAMIC): 77 (105) la 4000 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (NORMAL): 280 (28.5) la 1500 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (DYNAMIC): 320 (32.6) la 1750 rpm – Viteza maxima (km/h): 185 – 0-100 km/h (s): 11.3 – Consum: Urban (l/100km): 5.5 – Extraurban (l/100km): 3.7 – Combinat (l/100km): 4.4 – Emisii CO2  g/km: 114 – Norma de poluare: Euro 6.

Un motor diesel vioi si plin de resurse care surprinde prin raspunsul prompt si consumul foarte redus de combustibil. O versiune de motorizare dedicata celor care cauta o masina cu personalitate si cu un stil aparte.

2.0 JTDM 150 HP: Nr. cilindri: 4 – Capacitate(cm3): 1956 – Putere maxima kW (CP-EC) la rpm (DYNAMIC): 110/150 la 3750 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (NORMAL): 320 (32.5) la 1500 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (DYNAMIC): 380 (38.7) la 1750 rpm – Viteza maxima (km/h): 210 – Accelereratie 0-100 km/h (s): 8.8 – Consum: Urban (l/100km): 5.0 – Extraurban (l/100km): 3.7 – Combinat (l/100km): 4.2 – Emisii CO2 g/km: 110 – Norma de poluare: Euro 6.

Noul motor JDTm de 2 litri si 150 CP cu Start&Stop standard este varful de gama in segment, in ceea ce priveste cuplul si performantele le accelerare, pe de o o parte si emisii scazute, pe de alta parte. Cu elementele sale speciale, motorul 2.0 JDTm 150 CP este cel mai bun motor din segment (cel al motoarelor cu putere intre 130 si 150 CP), daca luam in considerare raportul consum/performanta.

2.0 JTDM 175 HP: Nr. cilindri: 4 in linie – Putere maxima: 125 kW (170 CP) –  Cuplu Nm – rpm: 350 – 1750 – Transmisie: TCT – Capacitate (cm3): 1956 – Putere maxima kW (CP-EC) la rpm (DYNAMIC): 125/170 la 4000 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (NORMAL): 320 (32.5) la 1500 rpm – Cuplu mxim Nm (kgm – EC) la rpm (DYNAMIC): 350 (35.6) la1750 rpm – Viteza maxima (km/h): 218 – 0-100 km/h (s): 8.0 – Consum: Urban (l/100km): 5.8 – Extraurban (l/100km): 4.1 – Combinat (l/100km): 4.7 – Emisii CO2 g/km: 124 – Norma de poluare: Euro 6

Special creat pentru cei care folosesc masina cu preponderenta pe distante lungi sau care vor performante de top de la un motor diesel. Acest motor permite masinii sa ofere printre cele mai bune performante din segment, flexibilitate sporita, cel mai scazut consum si cele mai reduse emisii din categoria sa de putere. Acesta versiune impaca cu succes dinamica de top si performantele motorului cu nivelul maxim de confort si caracter practic.

ALFA D.N.A.

Alfa D.N.A. este selectorul exclusiv Alfa Romeo care schimba modul de condus prin modificarea parametrilor motorului, franelor, directiei, cutiei de viteze, suspensiei si pedalei de acceleratie, adaptand astfel perfect performanta masinii la stilul de condus al soferului, dar si la conditiile de drum.

Intuitiv si simplu de folosit – trebuie doar sa actionezi selectorul aflat langa schimbatorul de viteze. In modul Dynamic, sistemul electronic de control al tractiunii intervine mai discret, motorul si franele raspund mai prompt, in timp ce directia se intareste, devenind mai directa si mai sportiva. Cand selectorul este cuplat in pozitia Natural, adecvata deplasarii urbane, sistemul optimizeaza consumul de combustibil, pastrand o setare neutra a functiilor masinii. Cand aderenta este limitata, poti selecta modul All Weather. Acesta permite interventia timpurie a sistemelor electronice de siguranta pentru a redresa masina.

Pre-fill
In modul Dynamic, Giulietta foloseste functia Pre-fill – un sistem nou care foloseste functiile VDC pentru a oferi cel mai bun raspuns posibil in momentul in care soferul franeaza. Cand unitatea de control detecteaza o situatie periculoasa care necesita franare rapida, sistemul de franare este presurizat cu cateva momente inainte ca soferul sa apese pedala de frana, pentru garantarea celui mai bun raspuns al sistemului si pentru reducerea distantelor de franare.

ALFA TCT

Alfa TCT este o transmisie automata cu dublu ambreiaj si sase rapoarte dezvoltata de Alfa Romeo. Disponibila pe motoarele 1.4 MultiAir Turbo 170 CP, 1.8 Turbo 240 CP si 2.0 JTDm 175 CP, ea asigura livrarea continua a cuplului si tractiune fara pierdere de putere in momentul schimbarii treptelor de viteza.

INFOTAINMENT

BLUE&ME

Sistemul Blue&Me™ este compatibil cu majoritatea telefoanelor mobile cu Bluetooth existente pe piata si poate fi updatat pentru a fi compatibil cu noile standarde si modele de telefon. Pentru a afla mai multe despre Blue&Me™, functiile si compatibiliatea acestuia, accesati site-ul  www.blueandme.net. Acesta contine informatii utile pentru utilizatori, update-uri de soft si o sectiune de intrebari si raspunsuri.

Uconnect™ 5” Radio
Vrei sa te conectezi cu muzica ta preferata si sa detii controlul in orice situatie. De aceea, noua Giulietta ofera sistemul incorporat Uconnect™ ca dotare standard, pentru o combinatie de sunete de inalta calitate si o gama larga de functii si servicii multimedia. Sistemul poate fi gestionat printr-o simpla atingere sau cu ajutorul vocii, gratie ecranului tactil de 5 inchi si functiei de recunoastere vocala. Poti folosi ecranul tactil pentru a selecta direct toate functiile audio: radio AM/FM, CD player, device-uri ce pot fi conectate prin USB sau prin portul auxiliar. De asemenea, comenzile pot fi activate vocal. Interfata Bluetooth permite citirea mesajelor primite cu ajutorul sistemului text to speech si folosirea comenzilor de pe volan pentru a gestiona apelurile telefonice. Cu sistemul Audio Streaming puteti reda fisiere audio sau asculta radio pe internet direct prin interediul smartphone-ului, fara alte fire.

Uconnect™ 5” Radio Nav

Giulietta iti ofera Uconnect™, sistemul de infotainment incorporat care combina un sistem de sunet de top cu o selectie bogata de functii si servicii multimedia. Pe langa functiile Uconnect™ 5″ Radio, cu Uconnect™ 5″ Nav poti accesa cea mai noua tehnologie de navigatie disponibila pe piata: sistem de navigatie dezvoltat in parteneriat cu TomTom® pentru navigare simpla si intuitiva, asistata de un ecran tactil si recunoaster vocala. Folosirea unui canal TMC (Traffic Mesage Channel) pentru informatii in timp real despre trafic. Sistemul Advanced Lane Guidance te ajuta sa navighezi prin cele mai complexe jonctiuni si intersectii. Ofera alerte cu privire la radarele fixe, inclusiv pozitia acestora si viteza medie pe acele portiuni. Multumita functiei IQ Routes, sistemul de infotainment calculeaza ruta optima cu ajutorul vitezelor medii masurate in timp real.

Sistem Audio Bose® 
Sistemul Audio Bose® garanteaza o calitate acustica exceptionala pentru toti pasagerii, in toate conditiile de condus. Sistemul Hi-Fi scoate peste 500 de wati si ofera o configuratie acustica bazata pe difuzoare principale, care se alatura unui subwoofer cu amplificator digital cu 8 canale pentru sunete joase si o boxa centrala amplasata in bord, pentru o acustica echilibrata. Fie ca asculti sunete de chitara sau prestatia unei orchestre, sistemul audio Bose® va va oferi emotii similare cu cele traite in timpul unui concert live. Reproducerea realista, cu note inalte de claritatea cristalului si note joase bogate, permit ca sunetul sa-i invaluie pe cei aflati in habitaclu, oferind senzatia unui spatiu mult mai mare, pentru ca sistemul audio este special conceput pentru interior. Pentru o experienta sezoriala unica, s-a optat pentru un procesor de semnal care modifica permanent notele joase pentru a asigura claritate la orice volum, in timp ce un circuit activ de egalizare genereaza o tonalitate optima pe intregul gamei audio, eliminand distrosionarile neplacute aparute la volum ridicat sau in cazul unor piese extrem de dinamice.

MECANICA

TECHNOLOGY AND SAFETY AS STANDARD

The standard equipment of the Alfa Romeo Giulietta includes state-of-the-art electronic systems for dynamic control and safety. The advanced MACPHERSON front suspension and MULTILINK rear suspension have been designed to provide perfect balance even at the limit.

Furthermore, the Giulietta ensures the best driving conditions at all times using the Alfa D.N.A. selector which selects three driving modes:  Dynamic, Natural and All Weather.

All these systems guarantee genuine Alfa Romeo driving safety, vehicle traction and performance. The Giulietta suspension system expresses its dual spirit: sporty and entertaining, yet dominable and comfortable.

Active Dual Pinion
steering

Is a new-generation steering system developed specially for the Giulietta to guarantee the driving satisfaction for which Alfa Romeo is renowned.

The advantages are immediate:

– direct, sensitive steering in any driving conditions
- full integration with vehicle dynamics control systems and with Alfa D.N.A.
- great driving comfort due to variable power-assisted steering.
- very easy to handle around town and during parking manoeuvres due to a turning circle of just 10.9 m
- fuel consumption slashed by 3% compared to a conventional system.

Architecture


The Alfa Giulietta introduces an entirely new architecture designed to satisfy the most demanding customers in terms of road-holding, agility and safety. It ensures both exceptional dynamic performance and high comfort levels, thanks to the refined technical solutions employed for the suspension, a new-generation steering system, a light and rigid structure created from materials such as aluminium and high-strength steels and manufacturing techniques on the cutting edge.
In an age surrounded by many question marks, the Giulietta has been created as a new benchmark. A new architecture has been forged for this car.
A design that builds on Alfa Romeo’s long experience in engineering and the result is cutting edge. The entire architecture has been redesigned compared to the previous generation, using the most innovative materials: aluminium, magnesium and high-strength steels that combine very high strength and rigidity qualities with weight reduction.  The lightness of this architecture translates into outstanding performance plus a significant reduction in braking.
The new floor pan is a genuine system in its own right that interacts in synergy with each individual mechanical and electronic component on the car to guarantee agility, comfort and safety.

SIGURANTA

Siguranta de 5 stele
Alfa Romeo Giulietta a fost conceputa pentru a oferi protectie completa atat pentru sofer, cat si pentru pasager. Aceasta a fost optimizata prin peste 15.000 de ore de analiza, 100 de teste de impact si 150 de teste pe suprafete HyGe cu aderenta scazuta si alte 100 de teste pentru componente si subansambluri.

5 stele Euro NCAP
Alfa Romeo Giulietta a primit prestigiosul punctaj de 5 stele la testele de impact Euro NCAP. Aceasta recunoastere majora confirma atentia acordata de Alfa Romeo tuturor aspectelor legate de protectie si siguranta. Punctajul este si mai important daca tinem cont ca, din 2009, Euro NCAP a adoptat o noua schema de evaluare, cu patru puncte evaluate simultan, si anume Protectia Adultilor, Protectia Copiilor, Protectia Pietonilor si functiile de evitare sau mitigare a accidentarilor oferite de evolutia avertizarii pentru centura de siguranta, a limitatorului de viteza si a sistemului ESP.

Siguranta activa
Platforma pe care este construita Giulietta a fost conceputa pentru a integra eficient diverse sisteme de siguranta. Fiecare aspect a fost optimizat pentru a garanta un control desavarsit in orice conditii, de la sasiu la suspensii, pana la frane si directie. Sistemul VDC (Vehicle Dynamic Control) este oferit ca dotare standard pe toate versiunile si interactioneaza cu Alfa D.N.A. (modurile Dynamic, Natural, All Weather) pentru a modula parametrii de functionare a motorului, a transmisiei, a directiei si a diferentialului Electronic Q2. Giulietta ofera si functia Pre-fill impreuna cu DST (Dynamic Steering Torque). Primul, activ in modul D.N.A. Dynamic, ofera promptitudine maxima la franare, in timp ce al doilea avertizeaza soferul ca este necesara o manevra corectoare printr-o vibratie in volan.

Siguranta pasiva
Sistemele de siguranta oferite de Giulietta, dezvoltate pentru a obtine punctaj maxim Euro NCAP, cresc capacitatea de absorbtie a energiei la impactul frontal si reduc inertia si fortele adiacente care apar intr-un impact. Siguranta este garantata de o suita de sase airbag-uri, centuri de siguranta cu prindere in trei punte cu dubla pretensionare, plus pedale si volan demontabile, dar si de un sistem anti-accidentari de ultima generatie si prinderi Isofix. Toate acestea protejeaza pasagerii in cazul unui impact sever, garantat.

Siguranta preventiva
Alfa Romeo Giulietta primeste faruri LED si lumini de zi (DRL) automate care se aprind atunci cand masina este pornita. Stopurile, tot cu tehnologie LED, ofera stralucire suplimentara comparativ cu cele conventionale si siguranta sporita, gratie timpului redus de activare.

TPMS
Intreaga gama este echipata standard cu sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri (TPMS). Acest sistem electronic verifica automat presiunea in fiecare dintre cele patru pneuri si anunta soferul in cazul in care detecteaza pierderi de presiune. Folosirea acestui sistem aduce beneficii importante privind siguranta, dar si in ceea ce priveste consumul de combustibil si extinderea duratei de viata a anvelopelor. Condusul cu anvelope umflate necorespunzator afecteaza distanta de franare, stabilitatea masinii, dar si gradul de uzura al anvelopelor, crescand rezistenta la inaintare si, in consecinta, consumul de combustibil.

ALFA SI MEDIUL INCONJURATOR

Giulietta a fost creata sa respecte mediul inconjurator. De aceea, motoarele pe benzina si diesel sunt conforme cu normele Euro 6. Excelenta este obtinuta de revolutionarul motor MultiAir care atinge un nivel ridicat de putere, in timp ce garanteaza o reducere cu 10% a emisiilor si a consumului de combustibil, versus motoarele conventionale. Toate motoarele din gama sunt echipate cu Start&Stop: sistemul care opreste si porneste automat motorul atunci cand masina sta pe loc in trafic. Indicatorul de schimbare a treptei de viteza sugereaza, de asemenea, momentul optim de schimbare a vitezelor pentru a optimiza eficienta motorului si a reduce consumul.